Vejledning til aktivering af
Den Bedste Gave
Gå ind på http://denbedstegave.mbxp.dk/Redeem
Indtast gavekortskoden fra dit gavekortet og tryk 'Tjek kode'.
Vælg oplevelse / det sted, hvor du vil indløse gavekortet.
Oplys navn og mailadresse.
Indtast den sikkerhedskode, som du modtager på SMS.
Download eller få tilsendt aktiveringsbeviset til din mail.
Dette skal medbringes til leverandøren sammen med gavekortet som betaling.
FAQ
Hvilken kode skal jeg bruge, når jeg vil aktivere mit gavekort?
Du skal anvende gavekortskoden BGDKxxxxxxxx eller det lange stregkodenummer, der står under selve stregkoden bagpå kortet.
Jeg har aktiveret mit gavekort men har ikke modtaget et aktiveringsbevis på mail?
Vi sender dit aktiveringsbevis til den mail, som du har indtastet på hjemmesiden i forbindelse med aktiveringen af gavekortet. Er mailen ikke kommet frem til indbakken i løbet af 5-10 minutter, så tjek om den kan være endt i spam eller uønsket post. Du kan naturligvis også sende os en mail og oplyse hvilket stregkodenummer/gavekortskode samt mailadresse, du har indtastet, så sender vi det til dig.
Hvorfor skal mit gavekort aktiveres?
Dit gavekort skal aktiveres, da dette er leverandørens garanti for, at gavekortet kan anvendes som betalingsmiddel. Du skal derfor kunne fremvise aktiveringsbeviset, hvis den pågældende leverandør efterspørger det. Medbring derfor altid aktiveringsbeviset sammen med gavekortet.
Ændrer jeg på gyldigheden af mit gavekort ved at indtaste koden på hjemmesiden?
Når du aktiverer dit gavekort via hjemmesiden, påvirker det ikke gyldigheden på gavekortet. Du kan sagtens klikke på knappen Indløs dit gavekort her og taste koden ind, uden at det får indflydelse på dit gavekortets gyldighed. Du kan gå ind med din kode lige så mange gange, du ønsker det, helt frem til, at det udløber eller indløses.
Der er ikke nogen leverandør/samarbejdspartner i mit nærområde. Hvad gør jeg?
De muligheder, som du kan finde ved at søge på gavekortskoden på Den Bedste Gave, er på nuværende tidspunkt de muligheder, der er at vælge imellem. Vi forsøger dog hele tiden at få nye og flere samarbejdspartnere med i gavekortene, så udvalget på hjemmesiden ændrer sig jævnligt.
Hvor længe kan jeg benytte mit gavekort?
Den Bedste Gave gavekort er gyldige i 5 år fra købsdatoen. Du kan altid selv tjekke udløbsdatoen på dit gavekort ved at gå ind på http://denbedstegave.mbxp.dk/redeem, taste gavekortskoden og trykke “Tjek kode". Herefter vil du få vist gavekortets udløbsdato.
Jeg har ikke kvitteringen for købet - hvor kan jeg se udløbsdatoen for mit gavekort?
Hvis du ikke har kvitteringen for købet af gavekortet, kan du altid gå ind på Denbedstegave.mbxp.dk, indtaste din gavekortskode og derefter få oplyst udløbsdatoen på kortet. Du kan også sende os en mail på kundeservice@mbxp.dk, hvor du oplyser os stregkodenummeret på dit gavekort. Det er dog altid en god ide at gemme selve kvitteringen for gavekortet både i forhold til returret og ombytning, men også i forhold til at være opmærksom på købsdato og udløbsdato.
Hvad hvis jeg ønsker at returnere mit gavekort?
Al returnering skal foregå i den butikskæde, hvor gavekortet er købt. Det er derfor også butikkens egne handelsbetingelser, der gør sig gældende for det enkelte køb. Husk at du skal kunne fremvise et købsbevis/kvittering for gavekortet.
Mit gavekort er udløbet - hvad gør jeg?
Hvis gyldighedsperioden er overskredet, så er gavekortet ikke længere gyldigt og kan ikke benyttes eller byttes.
Hvor kan jeg bruge mit gavekort?
Du kan finde en liste over de leverandører, der modtager dit gavekort, ved at klikke dig ind på det pågældende gavekort på hjemmesiden. Under billedet vil der komme en liste over de steder, der tager imod gavekortet.
Hvor kan jeg bruge mit gavekort til et ophold?
Har du et gavekort til et ophold, skal du booke dit ophold via Sembo. Sembo er teknisk arrangør af alle vores opholdsgavekort. Du aktiverer dit gavekort via Indløs dit gavekort her. Herefter klikker du på linket BESTIL DIT OPHOLD HER! Følg guiden på Sembo''s hjemmeside.
Jeg har desværre mistet mit gavekort - hvad gør jeg nu?
Vi er selvfølgelig kede af at høre, at du har mistet dit gavekort, men vi har desværre ikke mulighed for at hjælpe mht. stjålne, mistede eller bortkomne gavekort.
Når jeg taster koden ind på Denbedstegave.dk/Redeem, så siger den, at kortet er ugyldigt eller forkert?
Hvis du modtager besked om, at gavekortskoden er ugyldigt eller forkert, så sørg lige for at tjekke, at du først og fremmest indtaster det korrekte nummer. Hvis du slet ikke kan få det til at virke, så tag kontakt til vores kundeservice på mail kundeservice@mbxp.dk eller på telefon nr. 53 53 73 85 - vi sidder klar til at hjælpe i vores åbningstid: Mandag-fredag kl.9.00-11.30 og kl.12.30-15.00.
Jeg er utilfreds med den service/mad/oplevelse, som jeg har fået for gavekortet - hvad gør jeg?
Hvis du ikke har været tilfreds med den service/mad/oplevelse, som du har fået for gavekortet, så bør du rette henvendelse til det sted, hvor du har været. Når det drejer sig om, at man som kunde har været utilfreds med enten maden, udvalget eller stedets service, så er det en god ide at tage fat i det sted, hvor du har benyttet dit gavekort, da det er dem der har stået for alt dette.